Selasa, 10 Ogos 2010

SELAMAT HARI JADI UNTUK GUA

HE..he...Alhamdulillah ler..So aku ucapkan selamat hari jadi untuk diri aku sendiri..Al-fatihah untuk diriku..Semoga di buka lembaran baru untuk aku,di panjangkan umur,sihat tubuh badan,di terima segala amalku,jadi hamba yang terbaik,selamat dunia akhirat,dan menjadi insan yang bermanfaat kepada seluruh alam...Amin,insya,Allah...Huhu..Di masa inilah aku keluar dari rahim mak aku siap di cucuk iblis laknatullah and menangis tanpa air mata..Setiap tangisan itu di sertakan kalimah di mulut dgn kalimah zikir kita pada Allah..Keluarnya kalimah itu di harkum Memuji kebesarannya....Zikir sir(AH..AH..AH..)Gabungan kalimah Alif dan HA.-ALLAH...Sempurnalah kita sebagai khalifah di muka bumi ini..HE..he..Di saat inilah aku melihat dunia..Di sinilah termaktub perjanjian kita pada si pencipta and banyak lagi benda yang hebat di sebalik kelahiran kita...Wallahu alam...

Pada waktu inilah kita biasa sibuk2 buat persiapan diri untuk menyambut hari lahir kita dan riang gembira bersama2 rakan potong kek siap tingkat-bertingkat lagi kek tu...Potong punya potong !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan